- KURUMSAL AMAÇ VE HEDEFLER
AMAÇ-1:SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTEYİ ARTIRMAK
HEDEF-1A:Hastanemizde sunulan her türlü sağlık hizmetinin zamanında ,uygun ve hasta memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak,
HEDEF-1B: Hastanemizde hizmet birimlerinin etkinliklerini arttırmak amacı ile eksikliklerini tamamlamak,optimal şartlarda çalışır duruma getirmek,
HEDEF-1C:Bölgenin sağlık gereksinimleri karşılayacak ihtiyaca uygun yeni birimler oluşturmak.
AMAÇ-2:HASTANE ALT YAPI,DONANIM,CİHAZ EKSİKLİKLERİNİN GİDERİLMESİ
HEDEF-2A:Hastanede birim bazında çalışma düzeni ve kalite ,verimlilik doğrultusunda gerek görülen tüm alt yapı,cihaz,donanım eksikliklerini gidermek,
HEDEF -2B:Mevcut kullanılır cihazların tamir,bakım ve kalibrasyonlarını yapmak,
HEDEF-2C:Hastanemizde daha önce yapılan verimlilik ve kalite değerlendirmelerinde görülen eksikliklerin giderilmesi
AMAÇ-3:HASTANEDE VERİMLİLİĞİ ARTTIRMAYA YÖNELİK DÜZENLEMELER YAPMAK,
HEDEF-3:A :Hastanenin otomasyon sisteminin kullanıcılar tarafından etkin ve verimli kullanımını sağlamak,
AMAÇ-4:HASTANE PERSONELİNİ NİTELİK VE NİCELİK YÖNÜNDEN GELİŞTİRMEK,
HEDEF-4A:Hastane çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetlerini düzenlemek,
HEDEF-4B:Bölüm bazlı eğitim gereksinimlerini belirlemek,
HEDEF-4C:İhtiyaçlar doğrultusunda hizmetli ve sağlık personeli sayısını arttırmak,
HEDEF-4D:Sertifikalı personel sayısını artırmak
AMAÇ-5:HASTA,HASTA YAKINLARI,HASTANE ÇALIŞANLARI VE HASTANE YÖNETİMİ
ARASINDA İLETİŞİMİ İYİLEŞTİRMEK,
HEDEF5A:Hastane çalışanlarına hasta hakları,vücut dili ve hasta ile iletişime yönelik hizmet içi eğitim düzenlemek,
HEDEF-5B:Dilek şikayet kutularındaki istekleri,şikayetleri dikkate alarak birim bazlı değişiklikler uygulamak,
HEDEF-5C:Hastane hizmetleri ile ilgili tanıtıcı broşürleri hazırlamak,hasta ve hasta yakınlarının ulaşabileceği yerlerde bulundurmak.